Thursday, December 31, 2009

Soal Hati 11: Edisi Analisa

Bismillahirrahman Ar-rahim...


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pengunjung blog Cinta Agung. Artikel kali ini, saya akan membuat analisa secara rambang terhadap blog Cinta Agung ini setelah lebih 2 tahun beroperasi.

Jenis Artikel Paling Kerap Dikeluarkan:
1- Tazkirah (69)
2- Coretan (50)
3- Motivasi (43)

Laman Paling Kerap Dibuka:
1- Google
2- Blogger: private
3- Yahoo

Begitulah serba sedikit analisa terhadap blog Cinta Agung ini. Secara peribadi, saya amat tertarik terhadap 2 perkara dalam blog ini iaitu, "Slot Soal Hati" dan "Nota Kaki Cinta Agung". Kepada para pengunjung dan pembaca yang budiman, saya ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi memberi komen dan mesej dalam blog ini. Semuanya sebagai pemangkin untuk saya terus mara dalam dunia maya ini. Saya beranggapan bahawa saya seorang pelajar yang masih membutuhkan tunjuk ajar daripada guru. Segala kesilapan dalam penulisan blog yang mohon maaf.

Jazakumullahu khairan kathiraa...
Wassalam

Cinta Agung,
Asus A6R,
Khamis, 6.23 Petang.

Nota Kaki Cinta Agung:
* Semoga cinta Allah dan Rasulullah S.A.W. akan ku buru dan terus memburu sampai ke Syurga.Amin....
* Muka lepas kena touch up, suci je...huhuhu(^^) 








No comments: